
LF – 107 Luňák OM-0972
LF-107 Luňák je slávny historický akrobatický vetroň vyrábaný v podniku Rudý Letov . Lietadlo je celodrevený stredoplošník s pevným podvozkom a krídlom opatreným vztlakovými klapkami, spriahnutými s krídelkami. V súčasnosti už nemá povolenú akrobaciu a v klube slúži len pre potešenie pilotov. Je to jeden z posledných dvoch stále letuschopných vetroňov tohoto typu na Slovensku. Náš Luňák je vyrobený v roku 1950.
G – 103 Twin II OM-0411
Grob 103 Twin II Astir je cvičný dvojmiestny kompozitový vetroň, vyrábaný nemeckou firmou Grob Aircraft. Lietadlo je laminátový stredoplošník s pevným podvozkom . V aeroklube je používaný na základný výcvik žiakov. Na tomto type absolvujú naši pilotní žiaci svoje prvé lety s inštruktorom.


ASW – 15 B OM-2069
ASW 15 je jednomiestny kompozitový vetroň s rozpätím 15m vyrábaný od roku 1968 nemeckou firmou Alexander Schleicher GmbH & Co . Lietadlo je laminátový hornoplošník so zaťahovacím podvozkom a plávajúcou výškovkou. V klube slúži ako výkonný vetroň pre pokročilejších pilotov.
ASW-19 /OM-1730 a OM-4488/
ASW 19 je jednomiestny kompozitový vetroň vyrábaný od roku 1976 nemeckou firmou Alexander Schleicher GmbH & Co ako nástupca typu ASW15. Lietadlo je laminátový hornoplošník so zaťahovacím podvozkom a nádržami na vodnú záťaž. V klube slúži ako výkonný vetroň pre pokročilejších pilotov.

ASW – 19 OM-1730

ASW – 19 OM-4488

ASW – 20 OM-5219
ASW 20 je jednomiestny kompozitový súťažný vetroň 15 metrovej FAI triedy , vyrábaný od roku 1978 nemeckou firmou Alexander Schleicher GmbH & Co . Lietadlo je laminátový hornoplošník so zaťahovacím podvozkom , krídlom opatreným vztlakovými klapkami a nádržami na vodnú záťaž. V klube slúži ako výkonný vetroň pre pokročilých pilotov.
ASTIR CS /OM-4275 a CS77 OM-7686/
Grob 102 ASTIR CS(77) je cvičný a súťažný jednomiestny kompozitový vetroň, vyrábaný od roku 1977 nemeckou firmou Grob Aircraft. Lietadlo je laminátový stredoplošník so zaťahovacím podvozkom a nádržami na vodnú záťaž. V aeroklube slúži ako prvá jednosedladlovka pre žiakov a pilotov. Pilotní žiaci u nás absolvujú na tomto type svoje prvé samostatné lety v termike.

ASTIR CS OM-4275

ASTIR CS77 OM-7686

DUO DISCUS OM-8136
Najnovší prírastok našej flotily (december 2017). Vysokovýkonný dvojmiestny celokompozitový vetroň od firmy Schempp-Hirth. Pre najväčších “fajnšmekrov”. Rozpätie 20m, kĺzavosť veľmi, veľmi veľká.
L-13 SE Vivat OM-9116
Celokovový motorizovaný vetroň L-13 SE Vivat slúži na letecký výcvik pilotov motorizovaných vetroňov a na leteckú turistiku.


Eurofox OM-TOW
Eurofox vyrábaný spoločnosťou Aeropro v Nitre s motorom Rotax 912 slúži na vlekanie vetroňov. Ak ho náhodou nieje treba na vlekanie, slúži sporadicky i na leteckú turistiku. Je z neho nádherný výhľad.
Súkromné vetrone,
prevádzkované v našom Aeroklube

Pegase OM-1725
Pegase OM-0329
Centair C101 Pegase je jednomiestny vetroň klubovej triedy, vyrábaný francúzskou firmou Centair. Lietadlo je celokompozitový hornoplošník so zaťahovacím podvozkom s nádržami na vodnú záťaž.


Silent 2 Electro OM-0803
Silent 2 Electro je najmodernejší vetroň v našej flotile. Je to celokompozitový stredoplošník novej závodnej triedy s rozpätím 13,5m. I keď je menší ako “dospelé” vetrone, výkonmi za nimi nezaostáva. Najnovší trend vo vývoji vetroňov predstavuje malá sklopná vrtuľa v jeho špici, ktorá mu umožňuje nielen dolet späť na letisko, ale aj samostatný štart. Pohon, ako inak, elektromotorom.
H-201B Standard Libelle OM-3256
Standard Libelle je jednomiestny vetroň klubovej triedy, vyrábaný nemeckou firmou g<lasflügel. Lietadlo je celokompozitový hornoplošník so zaťahovacím podvozkom s nádržami na vodnú záťaž.


Zlin Z-526 AFS-V OM-ERS
Zlin Z-142 OM-NNQ


L-40 Meta Sokol OM-MMK
Zlin Z-43 OM-DOR
